MELINDA PADRON - mode & träning

25 FEBRUARY 2015

- outfits Permalink1
// Bomberjacka (Toves) - Vero Moda // Polo - Gina // Skinnbyxor - Gina // Nike Air Max 90 - Intersport // Örhängen - HÄR //
 
Detta är en typisk casual outfit som jag gillar att bära i vardagarna. Mina sneakers samt Toves ursnygga bomberjacka ger den annars ganska så chica looken en känsla utav street, vilket jag gillar skarpt. Bästa med fashion är att kunna blanda alla dessa olika stilar till något där emellan. Lite gott och blandat!

Nu ska jag plugga inför morgondagens svenskaprov och därefter ska jag ta en bad och läsa i min engelska bok som ska redovisas nästa vecka. Som ni ser så är plugget i full gång redan första veckan efter lovet, men jag är inte bitter för det. Denna dag har ju trots allt bestått utav toppenväder, och inte nog med det, idag är det endast en vecka kvar till 100-dagarsfesten(!!!!). Som sagt, positivt tänkande!
 
♡ PS. Mina superfina örhängen kommer från min nya samarbetspartner som har hur mycket fina smycken som helst! Kika in på deras hemsida och leta ut ditt favoritsmycke, för i helgen kommer jag starta en tävling ni inte får missa.
#1 - - Linnea :

Hej! Köpte du dina byxor i butik eller på nätet? :) Hittar de inte någonstans på Ginas hemsida... Super bra blogg! :)

Svar: Jag köpte dem i butik, men det var tyvärr ett tag sedan... Dock brukar de komma in lite då och då då dessa byxor är väldigt populära hos gina! :)
Melinda Padron

Till top