MELINDA PADRON - mode & träning

STRESSFULL WEEK

- daily life Permalink1
Jag får ofta frågor om hur jag orkar ha så hektiska veckor, hur jag orkar ha så många bollar i luften och hur jag lyckas få vardagen att gå ihop. En hektisk vecka är så självklart för mig då jag knappt minns hur en lugn vecka känns. Därmed blir det lätt att jag tackar ja till allt då det är en vanesak att ha mycket att göra. Men ibland slår det mig att det börjar bli lite mycket. Att det faktiskt skulle vara skönt att kanske få vila någon dag. Efter nästa vecka kommer jag ha jobbat fjorton dagar i streck där vissa dagar innehåller dubbelpass. Hela nästa vecka ska det även tränas inför mina nio pass på Hälsomagasinet som börjar om två veckor. Där emellan ska jag även få in några timmar på gymmet samt lägga arbete på bloggen. Trots att nästa vecka kommer bli galen så är jag ändå taggad. Taggad på att vara produktiv och aktiv. Med en strukturerad planering och en positiv inställning så kommer veckan gå galant. För det blir ju trots allt vad man gör det till.

Hoppas ni har haft ett bra avslut på denna vecka. Jag har varit på dansworkshop i Stockholm där vi gått igenom alla danser inför höstterminen som snart kör igång. Som avslut på dagen fick vi privatkonsert utav härligaste Panetoz. Fyfan vad jag diggar dessa grabbar. Världens härligaste energi! Ha det bäst allesammans, kram kram!
 
 
#1 - - emiza:

coola byxor

Till top