MELINDA PADRON - mode & träning

LONG TIME NO SEE

- daily life Permalink0
Herregud vad tiden har rusat iväg, men herregud vad roligt jag har haft på vägen. Jag har hunnit jobbat massa, haft spakväll med bästis, shoppat, tränat, festat, färgat håret, myst med släktningar osv. I helgen var det som sagt festivaldagar här i nypan vilket givetvis firades stort över hela staden. Jag drog ut med mina vänner båda kvällarna och jag hade verkligen så jäkla kul! Dansade längst fram vid scenen enda fram till stängning båda dagarna. Extra stor eloge till min vän som spelade under lördagskvällen, du bjöd verkligen på en riktigt fest!

Nu har jag precis ätit tacos med familj, släktningar samt vänner till mina spanska släktingar (alltid stora middagar under sommaren hemma hos familjen Padron) och nu ska vi äta massa gottis framför en bra film. Vi hade aldrig något fredagsmys då vi alla var iväg på olika festligheter, därmed tar vi det idag istället haha. You can't skip fredagsmys(!!!). Massa kramar till er alla!
Till top