MELINDA PADRON - mode & träning

KVALITETSTID MED MINA TJEJER

- party Permalink2
Glada tjejer påväg upp till huvudstaden.
 
Efter några timmar på stan vart det att vila fötterna på Urban coffee.

Efter lite shopping, fika och middag gjorde vi oss redo för kvällen!
 
Hej allihopa! Igår tog jag och tjejerna tåget till huvudstaden där shopping, utgång och hotellnatt väntade oss. Jag var inte ute efter något specifikt, men jag lyckades ändå införskaffa en topp och en kjol. Supernöjd med båda! Efter shoppingrundan tog vi som sagt en paus på Urban coffee och sedan laddade vi upp med pizza innan utgång. Kvällen bestod av VIP och en jäkla massa dans och skratt. Tusen tack för två härliga dagar min bästa  
#1 - - zeb:

Ser ut som att ni hade det jättekul :)

#2 - - Hemma Hos Felicia:

chokladkakan såg ju supergod ut!! :D

Till top