MELINDA PADRON - mode & träning

♡ ♡ ♡

- daily life Permalink1
 
Höstlovet är här och jag kan äntligen andas ut! Mitt höstlov startades med 12 timmar sömn, jag upprepar TOLV TIMMAR! Jag fick en sådan chock när jag kollade på klockan och den visade 15.00 haha. Men jag antar att det var lika bra att sova ut då jag knappt haft tid för att sova samt haft feber sen i onsdags. Idag börjar jag äntligen må lite bättre vilket känns perfekt nu när höstlovet äntligen är här!

Trots att höstlovet kommer bestå utav jobb ska jag verkligen försöka ta vara på vår ledighet och ladda batterierna för kommande skolveckor, och jag hoppas att ni gör detsamma! Släpp alla små måsten och slappna av, umgås med nära och kära och gör det som får dig glad. KRAM!
#1 - - Anonym:

Jag är lite av ett planeringsfreak och tänkte fråga om du kunde tipsa om julklappar, vad man kan köpa till sin bästa vän osv, jag vill nämligen visa min bästa vän stor uppskattning, därav denna långa planering :)

Svar: Självklart kan jag göra det! :)
Melinda Padron

Till top