MELINDA PADRON - mode & träning

26 OCTOBER 2014

- training Permalink4
 
Hej allihopa! Söndag idag vilket innebär jobb, träning och soffhäng framför tv:n. Då bildarkivet ekar tomt får det bli lite repost såhär på söndagskvällen, men den positiva nyheten är att jag idag äntligen kunde hämta ut min kameraladdare som varit på lagning. Så nu ska det äntligen fotas nya bilder här till bloggen!

Dagens träningspass bestod utav 30 minuters pw i uppförsbacke samt 40 minuters styrka med koncentration på rumpa och ben. Med andra ord satte jag ihop ett litet legday-pass denna söndag och ack så skönt det var. Musklerna verkligen brände och jag kan redan nu känna träningsvärken smyga fram. Härligt! Imorgon blir det jobb, gym samt fixa naglarna hos fina Matilda. Hoppas ni haft en bra start på lovet än så länge, kram!
#1 - - Yohannas.se:

Kul, kör hårt!! Vad har du för mål med din träning?

Svar: Målet med min träning är att känna mig starkare både fysiskt och psykiskt, samt få en mer slimmad och starkare kropp.
Melinda Padron

#2 - - Sofia Vörde:

Vilken fin blogg du har, alla bilder är super fina!!! :)

#3 - - Robex Lundgren:

snyggt tränat

#4 - - Anonym:

Jag har funderat länge på att blogga, men har ingen kamera. Kan man blogga om man bara tar ex. iPhone bilder? Eller är det lönlöst eftersom folk vill se bilder i fin kvalité osv? :-)

Svar: Precis som du säger så är innehållet i en blogg väldigt viktigt för att en läsare ska stanna, bilderna är A och O. Men det innebär inte att du måste ha professionella systemkamera-bilder. Det finns flera stora bloggare som endast nyttjar iphone-bilder, så du kan absolut skaffa en blogg även fast du inte har någon kamera! Lycka till :)
Melinda Padron

Till top