MELINDA PADRON - mode & träning

BLACK N WHITE

- daily life Permalink5
 
ÄNTLIGEN FREDAG! Bästa känslan på veckan måste ändå vara att gå på helg, dock är denna helg fullspäckad med jobb, plugg, mässor osv. Med andra ord blir det ingen vila denna helg, men trots det är jag taggad på att starta alla helgens planer. Imorgon har mina elever på Hälsomagasinet uppvisning och på söndag ska jag och mitt UF-företag stå och sälja på vår första mässa. Det ska verkligen bli suuuuperkul!

Idag var jag min klass varit på SACO-mässan i Stockholm där vi fick massa information om högskolor och framtiden. Vi gick runt runt i flera timmar, ställde massa frågor och plockade på oss massa kataloger om olika högskolor, utbildningar osv. Men mot mässans slut hamnade fokuset istället på att plocka så mycket godis som möjligt vid varje monter. Herregud vad mycket jag, Tove och Edde skratta åt oss själva! Lite för övertrött och sprallig trio haha.
 
Nu ligger jag i soffan med en fet godispåse bredvid mig samtidigt som jag går igenom det sista inför morgondagens långa jobbpass, dvs höstterminens dansuppvisning. Detta är helt klart den bästa dagen inom mitt jobb då den är fylld med så jäkla mycket glädje från elever, kollegor och publik. Åh längtar!
#1 - - Paulina Suonvieri:

fina foton! :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

#2 - - Matilda:

Hej Melinda, jag vill fixa naglarna hos den tjejen du fixar dina men jag får ingen kontakt med henne vida Facebook eller mail, vet du hur man kan boka tid ?

#3 - - Emilia Sjödin :

åh så fin! :)

#4 - - Alice:

Guud vad fin du är!!

#5 - - Alice:

Guud vad fin du är!!

Svar: Åh tack, och detsamma söta du!Måste även tillägga att din blogg var superhärlig, kram!
Melinda Padron

Till top