MELINDA PADRON - mode & träning

BEKÄNNELSER

- daily life Permalink2
 
Jag har aldrig köpt en cheeseburgare. Detta tycker mina vänner är helt ofattbart och ett måste att ta med i mina bekännelser (haha!).
 
För några år sedan avskydde jag långkläningar och nu rent ut sagt ÄLSKAR jag dem. Tycker det är intressant hur man kan ändra stil helt och hållet på bara något år. 
 
Här om dagen fann jag min drömhund, nämligen en finsk lapphund. Sötaste jag sett!!!!
 
Jag är världens lataste människa när det kommer till att laga mat. Oftast orkar jag inte göra annat än att koka några ägg. Detta beror dels på att jag knappt vet hur man lagar mat, vilket jag verkligen vill lära mig! Detta är en sida jag inte gillar hos mig själv.
 
För mig är det väldigt viktigt att bli bemött trevligt. Om jag blir bemött otrevligt i skolan, på jobbet osv känns det som hela min dag är förstörd. Dock skakar jag av det efter ett tag men just i stunden blir jag ganska "besviken". Både något jag inte gillar med mig själv, men samtidigt något som känns ganska så självklart. Hur svårt ska det vara att bemöta någon i ens närhet med ett leende, eller bara med ett trevligt "HEJ"? SPRID GLÄDJE PEOPLE!

I de vanligaste fallen är den min 9-åriga lillebror som tar mina outfitbilder. Jag ställer ju självklart in alla inställningar såsom bländare, slutartid osv, så det enda han behöver göra är att trycka på knappen vilket inte är så avancerat. Men jag tycker ändå det är så himla roligt att lillkillen ligger bakom så många bilder här på bloggen.
 
Jag kommer vara ordförande i Gymnasiekåren 2015. Det känns så jävla fett att vara medlem inom styrelsen som planerar 96:ors studentår, dvs mitt studentår!
#1 - - pineapple resort:

älskar outfiten! :)

#2 - - maria:

vet du om det är försent att anmäla sig till nästa års gymnasiekår?

Till top