MELINDA PADRON - mode & träning

-

- outfits Permalink12
 Brunbrända ben, söta samt kaxiga klänningar, skinnjackor, solglasögon, guldsmycken, sotade ögon, boots samt ballerina skor och ett stort jäkla leende på läpparna. Åh vad detta skulle sitta fint just nu!
#1 - - Andrea iB ~Fotografering. Vardag. Drömmar. ~:

Jag invigde mina shorts idag. Så galet att det går i mars :)

#2 - - Joanna Ostrowska:

Åh, så himla fina bilder och outfit!

#3 - - Annster:

Så fint :)

#4 - - Sofie W:

Perfekt outfit!

#5 - - Kajsa:

Riktigt fint :)

#6 - - Kaffehörnan:

Vad nice bilder

#7 - - Matilda:

Åh så otroligt fin outfit!!

#8 - - Nellie:

Jag undrar hur du skuggar dina ögon? Ifall du kan göra en video eller visa steg för steg. Du sminkar dig så fint iaf! Kram

#9 - - Alice:

Vart har du köpt kjolen? Verkligen sjukt fin!

Svar: Det är ingen kjol, det är en klänning och den är från Zara. Dock köpte jag den för över två år sedan så den finns nog tyvärr inte längre ://
Hoppas du hittar någon liknande! Kram
Melinda Padron

#10 - - Alice:

Jaha okej, men jag hittade en liknande på Nellu.com så de är lungt! Dock en jätte fin blogg du kommer säker komma lågt, lycka till och kärldek till dig ;)

#11 - - Alice:

Jaha okej, men jag hittade en liknande på Nellu.com så de är lungt! Dock en jätte fin blogg du kommer säker komma lågt, lycka till och kärldek till dig ;)

#12 - - Alice:

Jaha okej, men jag hittade en liknande på Nellu.com så de är lungt! Dock en jätte fin blogg du kommer säker komma lågt, lycka till och kärldek till dig ;)

Till top