MELINDA PADRON - mode & träning

ILSE JACOBSEN SHOES

- shopping Permalink0
Jag är så förälskad i mina nya skor från Ilse Jacobsen. Dock är färgen mycket finare i verkligheten och i verkligheten glittrar de superläckert! Med andra ord är de tusen gånger finare än vad bilderna speglar. Jag unnade mig dessa skor dagen jag vart klar med alla skolarbeten, dvs dagen innan skolavslutningen. Ett voluspa ljus samt en fika med min fina vän Kajsa passade jag även på att unna mig då jag var så himla värd det. Herregud vad jag slet de sista veckorna innan sommarlovet. Jag ska aldrig någonsin sätta mig i den sitsen igen, aldrig!
 
Till er så undrar så köpte jag dessa fantastiska skor på Kanel hos fina Johanna och de kostade 449 kr. Värt varenda liten krona! Johanna har även supersnygga sandaletter från Ilse Jacobsen, stort tips till sommaren!
 
Till top