MELINDA PADRON - mode & träning

MONNIER FRÉRES

- fashion Permalink1
 
// Svart - HÄR // Svart - HÄR // Röd - HÄR // Blå - HÄR // Beige - HÄR // Svart - HÄR // Svart - HÄR // Brun - HÄR //
 
Tänkte tipsa er om en sida som innehåller hundratals grymma accessoarer från hundratals grymma märken. Du kan hitta allt ifrån Stella McCartney, Marc by Marc Jacobs, Valentino, Michael kors, Acne, Chloé osv. Det finns allt ifrån väskor, solglasögon, halsband, scarves, mobilskal, plånböcker och allt annat man kan tänka sig i accessoar väg. Gå in och kika HÄR, ni lär ej bli missnöjda!
 
Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har jobbat åtta galet hektiska timmar. Det var så pass stressigt att jag fick huvudvärk. När jag äntligen fick gå för dagen mötte jag upp Linn på stan och fixade fler sponsorer till GK-kortet. När vi ändå var på stan passade jag på att fixa en ny mobil samt en ny kalender. Nu sitter jag på soffan, äter godis och ska börja på Magaluf videon (!!!!). Medan jag redigerar videon kommer ett tips-inlägg om just Magaluf komma upp då det var ett önskemål från några läsare, håll utkik! 
#1 - - clara:

Är det äkta saker? För hört att om det är ljust tyg innuti en mk väska så är dem fejk! Tänkte kolla om du visste det :)

Till top