MELINDA PADRON - mode & träning

30 JANUARY 2014

- training Permalink10
Hej allihopa! Igår lärde jag ut dans i fyra timmar i sträck. Man kan lugnt säga att jag var skapligt trött i kroppen efter dessa timmar, men gud så kul det är att jobba som dansinstruktör och träffa alla dessa elever! Nu sitter jag och väntar på Tove och Frida då vi snart ska dra iväg till gymmet och gymma någon timme. Sedan ska jag och Tove sätta oss och strukturera upp våra kommande träningsveckor. Jag är så sjukt taggad och det är så himla kul att vi kommer göra detta tillsammans. Tagga tagga tagga!
 
 
#1 - - Erika Lauri:

Alltid roligare att ha en träningskompis så kan man tillsammans kämpa mot sina mål :)

#2 - - Johana Duggin:

Intresserad av träning & motivation?
Kika in snabbt hos mig då :D
kram

#3 - - Emma Grann Fotografi:

Mums med celcius!

#4 - - AMI:

Åh. vad dansar du för något? :D

#5 - - Sofia R:

Åå var har du köpt leopardsportbh`n? ♡
Såå fin blogg ♡

#6 - - Sofie W:

Celsius är ju galeeet gott!

#7 - - Evelina:

Låter jätte kul!

#8 - - Viccy:

Låter jätteroligt ju! :)

#9 - - filippa:

Åh vilken grymt snygg sport bh! :D Kram

#10 - - Kristin:

åh vad kul, önskar att jag också hade ett par träningsvänner, hah! ;)

Till top