MELINDA PADRON - mode & träning

SHOPPING FROM STOCKHOLM

- shopping Permalink7
Detta plus två danströjor införskaffade jag när jag och min pojkvän var i Stockholm (förutom träningstightsen från better bodies, de har jag beställt hem). Jag är verkligen supernöjd med allt! Gant skjortan har jag velat ha hur länge som helst, träningskläder och vita toppar är alltid bra att ha, mjukisbyxorna är döläckra och så sjukt sköna och min rouge från MAC är precis den tonen jag har letat efter. Som sagt, supernöjd!
#1 - - H A N N A - nattstad.se/hannasarengren:

Har det linnet till höger, supersnyggt!

#2 - - FlizanLizan:

Fina grejjer :D

#3 - - Viktoria Eriksson:

fina grejer! <3

#4 - - Frida:

var är linnet till höger ifrån??? <3

#5 - - Eleonora Adriana ♥:

Fina saker :)

#6 - - Linn:

Hej! Vad heter själva rougen och kan du inte berätta om du tycker den är bra eller inte? Kram

#7 - - Emsan:

Linnet på andra bilden till vänster, vart kommer det ifrån? :)

Svar: Det är från bikbok och finns i flera färger :)
Melinda Padron

Till top