MELINDA PADRON - mode & träning

NEW JEANS FROM ZARA

- Q/A, - shopping Permalink2
KOMMENTAR: Snälla fina Melinda, kan du visa bild på hur jeansen från zara ser ut ska nämligen in till Göteborg imorgon och där finns det zara bor i Borås så har inte tillgång till att åka dit hela tiden hursomhelst skulle vart väldigt snällt av dig ifall du kunde lägga upp bild på hur de ser ut samt namn på modellen och pris:) helst innan i morgon kram

SVAR: Självklart kan jag besvara din fråga! Dock är jag rädd för att jag svarar lite för sent, men bättre sent än aldrig! Detta är i alla fall byxorna jag införskaffade i Stockholm, eller snarare sagt, fick utav min kära mor. De kommer från Zara på stureplan och är från Zara Woman kollektionen. Modellen är fit: slim, leg: skinny och rise: high waist. Jag har storlek 36 i dem, men känner nu efter att ha haft dem en hel dag att de skulle sitta en aning bättre om jag köpt dem i 34. Dock var det rea på dessa och ingen 34 fanns kvar, därmed hade jag inte så mycket att välja mellan. Ordenariepris var 559 kr och vi fick dessa för 129 kr, jag upprepar HUNDRATJUGONIO KRONOR! Sjukt bra deal! Trots lite för stor storlek är jag sjukt nöjd! Hoppas du hittade något bra i Göteborg, kram!
#1 - - olivias | mode, foto & vardag:

snygga!!

#2 - - Eleonora Adriana ♥:

Fina :)

Till top