MELINDA PADRON - mode & träning

28 DECEMBER 2014

- daily life Permalink1

Efter många slöa timmar i sängen hoppade jag och min syster på bussen ner mot stan för att utföra några ärenden inför nyår. Vår spontana shoppingrunda avslutades på Sushi Yama där jag försökte lära min syster att äta sushi. Dessvärre gick det inge vidare då hon för det mesta endast såg väldigt äcklad ut och hon kunde definitivt inte äta utan att drälla. Jaja, vi fick oss en gott skratt i alla fall. Efter den sena lunchen vart det en halvtimmes intensiva intervaller på gymmet innan det var dags att åka hem till familjen Myrbakk där det bjöds på god middag samt fruktsallad. En supermysig kväll med mycket skratt! Nu ska jag sova för kvällen då jobb väntas imorgon. Puss och kram!
#1 - - felicia:

Sushi är så gott!

Svar: Ja men visst är det! Synd bara att min syster inte kunde tycka detsamma haha
Melinda Padron

Till top