MELINDA PADRON - mode & träning

LONDON SHOPPING

- shopping, - vacation, - video Permalink2


 Här kommer en video på det jag köpte när jag och mamma var i London! Jag är verkligen supernöjd med allt och har redan hunnit använda i princip allt. Pundet var tyvärr ganska högt när vi var där, vilket var synd då det hade varit kul att "fyndat" bland mina favoritmärken. Dock kunde jag inte stå emot när vi gick in i Michael Kors fina butik på Regent street. Trots att jag fick lägga några hundralappar extra än om jag hade köpt den i Sverige är jag såååå nöjd!

Nu ligger jag på soffan och sappar mellan olika tv-kanaler. Efter helgens alla roliga festligheter är jag ganska slut i kroppen. Min lillebror har även gått och smittat mig med förkylning och feber, med andra ord kommer jag bli soffliggande hela dagen... Hoppas ni mår bättre än mig. Pussar och kramar!

#1 - - Magda:

snälla berätta, är det sant att det är slut mellan dig och fabian?

#2 - - Maria:

Vart är dina svarta byxor från?

Till top