MELINDA PADRON - mode & träning

DON'T MISS IT

- dance, - video Permalink0


Vi fyra tjejer från Key Arcade kommer uppträda under dansfestivalen här i Nyköping. Titta på videon för mer information samt få en liten smygtitt på vad vi kommer framföra!

Denna dag har återigen varit en fullspäckad dag. Jag startade dagen med att bli slingad av min faster. Denna gång tonade vi ner håret en aning och jag vart supernöjd! Därefter rusade jag till GK-mötet, satt kvar ett tag och pratade om en massa roliga minnen med Tove, gick sedan och handlade sushi och cyklade iväg till danslokalen där jag mötte upp Key Arcade för fyra timmars dansträning. Nu har jag äntligen landat hemma i soffan, men någon vila blir det inte riktigt än. Nu ska jag fixa en massa med GK och sedan försöka bli klar med Magaluf-videon. KRAMAR!

Till top