MELINDA PADRON - mode & träning

-

- daily life Permalink2

 
Jag är riktigt trött på mitt hår och känner att det är dags för en förändring i färgväg. Eftersom att mitt hår växer som ogräs tar det knappt tre veckor innan jag får en tråkig utväxt. Dels sliter det massor på håret att bleka så pass ofta, men sedan blir det väldigt dyrt i längden. Därmed är jag ganska sugen på att testa en soft ombre. Jag tycker det är fruktansvärt snyggt och jag tror att mitt hår skulle må väldigt bra utav det då min utväxt kommer sjunka in i själva ombren. Men när det kommer till förändringar med håret är jag väldigt feg, så vi får se om jag vågar haha. Om ni har tips på någon frisör som gjort en fin soft ombre får ni gärna kommentera i kommentarfältet!
#1 - - Emma:

Sök på Styleelin på instagram så kan du se hennes kundar. Hon är rikigt duktig just på ombre. Henne kan jag rekommendera stort!

#2 - - Alexandra:

En tjej som jobbar på mågotthuset som frisör är super duktigt på att göra det. Henne rekommendera jag !

Till top