MELINDA PADRON - mode & träning

SHOPPING IS CHEAPER THAN A PSYCHOLOGIST

- shopping Permalink4
Något som alltid funnit inom mig är ett intresse för mode och kläder, därmed mitt enorma shoppingberoende. Förra veckan gick jag loss inne i butikerna samt på hemsidorna då jag kände att jag var värd lite matriella ting. Det vart en grå långklänning, en grå casuel topp, en grå omlott/peplum tröja, en blommig långklänning, tre nya bikinis (älskar dem!!!), mascara, två tränings shorts och två träningslinnen samt två jackor. Nöjd är bara förnamnet!
 
Nu ska jag sätta mig ute på terrassen och plugga ute i kvällsvärmen. Känns så himla lyxigt att kunna sitta ute i bara tunna byxor och t-shirt klockan sex på kvällen. Underbart! Hoppas ni haft en bra start på er vecka, kramar.
#1 - - Isabella:

Alldeles härliga inköp! :)

#2 - - danielle:

vart är träningskläderna ifrån? :)

#3 - - Anonym:

vilka storlekar har du i bikinisarna? :)

#4 - - molly - jmphoto ♛:

åh vad snygga de rosa shortsen var! vart kommer de ifrån? :)

Svar: Visst är dem! De är från H&M :)
Melinda Padron

Till top