MELINDA PADRON - mode & träning

PROTEIN PANCAKES STRAWBERRY WHITE CHOCOLATE

- training Permalink19
 
Förra veckan gjorde jag dessa gudomliga proteinpannkakor av mitt och mammas one whey strawberry white chocolate protein från fitnessguru (de vart en aning ljusrosa eftersom att proteinpulvret innehåller jordgubbar). Mellan varje lager hade jag hallon, blåbär, banan och hemmagjort chokladsås vilket jag även hade som topping, vilket i sin tur vart himmelskt gott! Receptet på pannkakorna och chokladsåsen kommer här nedan:
 
PROTEINPANNKAKOR
♦ 1 skopa one whey strawberry white chocolate
♦ 2 msk kokosmjöl
♦ 1,5 dl mjölk
♦ 1 helt ägg
♦ 1 tsk bakpulver
 
För extra nyttigt resultat, stek i kokosolja. Om ni inte har det hemma går det lika bra att steka det i vanligt smällt smör.
 
CHOKLADSÅS
♦ Kakao
♦ Mjölk
♦ Valfri sötma
 
Jag har tyvärr inga mått på denna chokladsås då jag testade mig fram. Ett tips är att börja med en msk av varje och om du inte är nöjd får du helt enkelt ta lite mer av något tills du gillar resultatet. Hoppas ni gillar detta recept!
 
#1 - - amanda:

men åå vad gott! måste absolut testa detta!

#2 - - Johana Duggin:

Intresserad av träning & motivation? kika in hos mig :D

#3 - - Michaela:

Ooh det ser supergott ut! :D

#4 - - Mathilda:

Såg ju supergott ut! :)

#5 - - Bohemhoe:

nomnomnomnom gud så gott det ser ut!

#6 - - Elinor:

Åååååh vad gott det ser ut!!!

#7 - - Maja Fridh:

Fin blogg du har! Klicka jättegärna in på min:)

#8 - - Anonym:

mums gånger hundra

#9 - - Lina jonsson:

åh gud så gott!! :DD

#10 - - anais:

om man inte har o? vad tar man då :)

#11 - - anais:

om man inte har one whey? vad tar med då? :)

#12 - - L i O:

Det ser riktigt smarigt ut! (:

#13 - - Marja - Baka Sockerfritt:

Jag älskar att göra nyttiga pannkakor! Dessa såg supergoda ut!

#14 - - Hannah S.:

åh så gott!

#15 - - Emma Mamma till Eddie & Wilton:

såg riktigt gott ut ..

#16 - - Saga:

Gott!

#17 - - alexstory.blogg.se:

Åh vad gott det ser ut, dock tål jag inte. :(

#18 - - Esmeralda <3:

Gott! :)

#19 - - Frida:

Åh, det där ser ju helt underbart gott ut! Ska absolut testa att göra sådana någon gång! :)

Till top