MELINDA PADRON - mode & träning

IF YOU WANT IT YOU HAVE TO WORK FOR IT

- training Permalink2
Vaknade upp i världens finaste famn och hade svårare än vanligt med att resa mig upp ifrån den. Men efter en timmes snoozande lyckades jag äntligen komma upp och göra med redo för jobb. Jobbade till halv fyra idag och allt gick hur bra som helst! Åkte sedan till gymmet där jag körde kondition och gick på ett 90 minuters yogapass. Nu ligger jag i soffan bredvid min älskade pojkvän och slappar framför tv samtidigt som jag pluggar historia. Hoppas ni haft en bra helg, för det har jag! Kramar
#1 - - Anonym:

va jobbar du med ?

Svar: Jag jobbar på hälsomagasinets och NBV :)
Melinda Padron

#2 - - nikolina Pettersson:

RIKTIGT MOTIVERANDE BLOGG :D länge sen jag hitta en så bra å motiverande träningsblogg :D men dehär med celcius, tkr du man ska dricka de innan eller efter träning för mest effekt lixom..:) tacksam för svar :D

Till top