MELINDA PADRON - mode & träning

28 OKTOBER 2013

- outfits, - vacation Permalink8
Hej alla mina fina läsare! Dagen har spenderats på Tenerifes längsta strad Las Tersitas. Det har växlat mellan strålande sol och lite blåsiga vindar, vilket resulterade till en hel del flygande sand, vilket jag avskyr! Blir tokig när det flyger upp sand i ansiktet och på handduken! Men annars var det riktigt mysigt! När det var dags för lunch duschade vi av oss och åkte in till stan, åt middag och strosade inne i köpcentrumet. Införskaffade lite nya saker och jag är så nöjd! Visar upp allt jag shoppat när jag kommer hem! Hoppas ni har det bra där hemma och att ni överlever stormen. Kärek till er!
#1 - - Emilia Sjödin :

fin!

#2 - - Nicole:

Snyggt!

#3 - - Linn:

Snygg outift!

#4 - - Molly Eriksson:

Du har en sån himla fin blogg! Måste bara fråga, hur gammal är du? :)

#5 - - Eleonora Adriana ♥:

Snygg outfit!

#6 - - Mikkis:

Såg din blogg på sidan av blogg.se där man skriver ett nytt inlägg, bestämde mig för att klicka in och titta vad det var för blogg. Nu har jag tittat igenom den ett tag och kan inte klicka ner sidan utan att lämna en kommentar. Din blogg är riktigt fin med riktigt bra inlägg! :)

#7 - - Adam Iversen (matildas kille ) :

Sluta vara så nördig , lixom du dör inte om du inte upptaderar bloggen ::)

Svar: gillar dig också gubben :)))))
Melinda Padron

#8 - - Anna:

Var är den otroligt snygga toppen ifrån? :))))

Till top