MELINDA PADRON - mode & träning

HOLD YOUR HEAD UP HIGH AND SMILE

- daily life Permalink0
Vill börja med att be om ursäkt för sådan sen uppdatering, men det har varit full fart på denna dag. Startade min fredag med en timme på gymmet som bestod av 30 min kondition och 30 min styrka. Gick riktigt bra! Cyklade sedan vidare till skolan där ett antal timmar spenderades. När spanskalektionen äntligen var över var helgen äntligen kommen och jag drog ner på stan med mina finaste tjejer. Fikade och handlade julklappar till våra nära och kära. Åh vad jag älskar dessa tider! Finns inget bättre än att skämma bort andra och göra dem glada!
 
Sedan jag kom hem har jag myst med min pojkvän. Vi har ätit pizza och en massa godis framför idol, som jag förövrigt är sjukt besviken på. Erik skulle ha gått till final, så är det bara!!! Men nu ska jag krypa ner bredvid min man och mysa framför en film. Hoppas ni haft en bra fredag, för det har jag! Massa kramar!
Till top