MELINDA PADRON - mode & träning

2013-05-29

- dance Permalink3
Efter att ha legat och sovit i ungefär tre dagar i sträck vart det lite som en chock för min kropp att vara vaken en hel dag. Därmed har denna dag varit rätt seg. Så fort jag kom hem till min pojkvän efter skolan somnade jag som en stock och det gick knappt att få liv i mig. Men efter att min tappra pojkvän hade kämpat i ett antal minuter och efter att ha hällt i mig en celsius hade jag nya krafter och drog iväg till gymmet för att gymma med Lisa. När vi var klara koreograferade vi och vid åtta lärde vi ut vår koreografi för vårt crew. Kommer bli riktigt snyggt när allt sitter som en smäck! NU: dejta kudden!
#1 - - s:

vart har du köpt dina byxor ifrån? sjukt snygga! :)

#2 - - erica björkander:

Gryyymt snygga klääääädeR!
Vart är allt ifrån? :D

#3 - - Sara:

Hej Melinda! Vart har du köpt byxorna som du har på dig? Skitsnygga! Btw älskar din blogg!

Till top