MELINDA PADRON - mode & träning

A LITTLE PIECE OF MY VICTORIA'S SECRET COLLECTION

- daily life, - pictures Permalink15
Ursäkta för min sena uppdatering, men jag fick något ryck när jag kom hem från min powerwalk och började tokstäda. Började med köket och rensade sedan så gott som alla lådor i mitt rum. Kände att jag behövde få ut lite känslor, men tydligen räckte inte pw, så det fick även bli att tokrensa. Det är så himla skönt nu i efterhand! Dock har jag en hel del kvar, men det tar jag någon annan dag istället. Nu ska jag måla mina naglar och sedan blir det att dejta kudden. Kramar! 
#1 - - Linda Cathrine Liljemalm:

Det är verkligen superskönt när man fått städat och rensat lite hemma, sen gäller det bara att hålla den ordningen ;)

#2 - - molly - jmphoto ♛:

åh älskar vs grejer!

#3 - - Johanna:

Sjukt fin blogg!! Måste bara fråga, vem har gjort din bloggdesign? Kram

#4 - - Ida Nilsson:

Tänk om det kunde se ut så hemma ;) Är dålig på att prioritera mig själv!

#5 - - Enissa:

Jätte fin blogg du har!

Kika gärna in min :)

#6 - - mmaria.blogg.se:

Secret craving luktar såå gott!

#7 - - elinore:

Jätte fina bilder :D VS är så himla bra! <3

#8 - - Amanda:

Älskar känslan efter att man fått något gjort!

#9 - - Em.:

åh jag skulle också behöva storrensa. Tycker det är så himla tråkigt bara :P

#10 - - lina':

fina bilder!:)
ååhh britney spears parfymen<33 gamla tider haha!

#11 - - johanna:

åh älskar deras bodymists. bosätter mig i kalifornien nästa vecka så lär ju vaska en hel del pengar på VS haha!:D

#12 - - vanja:

älskar VS body mists

#13 - - C H A R L O T T E:

Älskar VS produkter! :) Luktar såå gott!

#14 - - Cajsa:

åh, jag älskar skalet! :D

#15 - - Isabell:

Åh vad skönt att ha fått det gjort, jag skulle behöva göra samma sak!

Till top