MELINDA PADRON - mode & träning

THIS IS A NEW START

- daily life, - training Permalink1
På den senaste tiden har jag inte mått på topp, eller snarare min kropp har inte mått på topp. Jag har väldigt ofta hemsk huvudvärk, är trött hela dagarna och har ingen ork i kroppen. Detta är inte likt mig, inte alls. Och detta beror till stor del på att jag sover för lite, men det beror även på att jag inte tränar alls lika mycket som jag gjorde förr. Förr hade jag fotbollen som gav mig en massa träning och som gjorde mig pigg, men eftersom att jag slutade med fotbollen för några månader sedan så har jag inte denna härliga träning längre.
 
Men nu har jag verkligen bestämt mig. Nu ska jag börja träna på riktigt. Min kropp ska må bra igen. Jag ska tänka på vad jag äter och sova ut om nätterna. Självklart kommer jag fortsätta äta godsaker då jag är en riktigt gottegris, men jag ska försöka trappa ner på det. Nu ska jag köra på riktigt. Nu ska min kropp må bra igen. Och jag gör endast detta för mig, bara mig. Är ni med mig guys!
#1 - - Klara:

jajamen! men jag skulle vilja att du lägger upp ett inlägg där du berättar hur du brukar träna, alltså ett träningsplan hoppas du fattar. älskar din blogg!

Till top