MELINDA PADRON - mode & träning

Q/A

- Q/A Permalink1
Jag har fått en hel del frågor om hur jag laddar upp mina videos på videofy.me när jag spelat in videon med min systemkamera. Så nu tänkte jag berätta hur man gör och jag hoppas att ni förstår, det är nämligen lite svårt att förklara. Men jag ska göra mitt bästa!
 
1. Börja med att ladda ner Any Video Converter Lite på din dator.
2. När du har fått upp programmet trycker du på Add Video längst ner i vänstra hörnet och tryck sedan på den video du vill lägga upp på videofy.me.
3. När du har valt din video trycker du sedan på Convert Now som står längst ner i högra hörnet.
4. Ladda ner appen Simple transfer till din mobil.
5. När du går in i appen kommer det komma upp en länk, öppna en ny flik på din dator och skriv in länken som står i appen.
6. När du har skrivit in länken kommer du komma till en sida som visar dina bilder i mobilen, klicka då på Ladda upp foto/video och välj din konverterade video som du vill ladda upp på videofy.me.
7. När det har laddat klart kommer videon att finnas bland dina bilder i mobilen och då är det bara att ladda upp videon via videofy.me appen i mobilen.

Hoppas alla ni som har frågat förstår min förklaring, om inte så får ni helt enkelt testa er fram. Hoppas det löser sig, kramar!
#1 - - .:

Det går inte att skriva in IP-adressen.

Till top