MELINDA PADRON - mode & träning

MY LOVELY NEW YEARS EVE NAILS

- daily life Permalink18
Här är mina fantastiska nyårsnaglar som är gjorde av fina Matilda Bergfeldt. De glittrar så himla snygg och jag är så galet nöjd! Tusen tack Matilda!
 
31 December, det är helt ofattbart. Det känns som nyårafton 2012 endast var för någon månad sedan, det är verkligen läskigt hur fort tiden går. Men som man brukar säga, tiden går fort när man har roligt och det är något jag verkligen har haft detta år. 2013 har varit ett riktigt bra år då jag har upplevt en massa fantastiska saker, men jag har också haft rätt jobbiga stunder. Men de bra stunderna överväger de dåliga, så om jag skulle summera år 2013 skulle det summeras som ett mycket bra år! Dock har jag en rätt stark känsla av att 2014 kommer slå 2013. Jag fyller 18, utomlandsresa med mina bästa tjejer och massa andra galet bra saker kommer hända. Åååh längtan är enorm! Jag känner mig mer än redo för det nya året! 2014, du är varmt välkommen!
#1 - - Eleonora Adriana ♥:

Snygga!

#2 - - Mirjam Wallmark:

Skitsnygga!

#3 - - Kvartettmamman:

Riktigt fina. Synd att man inte kan använda sådana själv.

#4 - - PINKPIERCINGS.se:

Åh vilka snygga naglar! :D

#5 - - Therése S:

Så snygga naglar.
God fortsättning.

#6 - - merlys:

jätte fina! :)

#7 - - Hanna Martinsson:

Riktigt snygga!!

#8 - - Zahra:

Fina naglar :)

#9 - - Sara:

såå fina :)

#10 - - my:

Vilka snygga!

#11 - - Jennifer - ungmamma & träningstönt:

åh, va snygga!

#12 - - Charlotte Andersson:

Riktigt snygga naglar! :)

#13 - - Lina Johansson:

Åh vad fina!!

#14 - - Tess:

Fantastiskt snygga!

#15 - - Elin Bjurek:

Så sjuukt snygga!!

#16 - - Dallia K:

Det var magiskt gjort! Väldigt fint!

Svar: Ja jag är supernöjd!!
Melinda Padron

#17 - - Anonym:

Så snygga naglar

radojicicteodora.blogg.se

#18 - - Rebecca Lundqvist:

Åååh vad snygga!

Till top