MELINDA PADRON - mode & träning

YOU'LL ALWAYS BE MY FAVORITE

- vacation Permalink3

Gårdagen: Bänkade upp oss i soffan och gjorde oss redo för match. Spanien - Portugal. På bordet stod tapas och i soffan satt en drös spända fotbollsgalningar. Måste nog säga att detta var den jobbigaste matchen på länge. Trodde jag skulle skita på mig för varje gång jag skrek mellan straffarna, och det var jag nog inte ensam om. Vi alla skrek som idioter, speciellt när spanien äntligen vann. Lycka!

Nu har jag precis käkat en härlig frukost och ska nu jag göra mig klar för att dra ner på playan. Ses senare. Peace.
#1 - - Anonym:

Hoppas att du har det jättebra i Barcelona! :)

Svar: Jag hade det galet bra!!!
Melinda Padron

#2 - - Anonym:

Om du har filmat något i Barcelona, isåfall skulle du kunna göra typ som en film av de så som du gjorde med Tenerife ? :')

Svar: Jag har faktiskt inte spelat in så mycket, men jag ska försöka bättra mig. Och om jag lyckas göra det blir det absolut en film av min lilla resa :)
Melinda Padron

#3 - - Anonym:

Hej hej, ditt hår är skisnyggt, undrar vad du använder för Shampo/balsam och om du anväder hårinpackning skulle va snälllt om du svarar ciao.

Till top