MELINDA PADRON - mode & träning

LOVE LIFE

- pictures, - vacation Permalink1

Bilderna talar för sig själva. Har varit en galet bra dag. Har slappat på playan. Käkat galet god fruktsallad (made by me). Införskaffat MTV-linne. Tagit galet fula bilder. Skrattat så tårar runnit. Pratat med min finaste och gått ner till stranden på kvällen och bara njutit av stunden. Mår så otroligt bra just nu. Livet leker och allt är perfekt. Det enda som saknas är du, min alldeles egna ängel, Mitt livs kärlek.
#1 - - Sara:

Kan du inte ge massa tips på vad man göra och se i Barcelona? Vart är bästa shoppingen, sevädrheten osv. Vore jättekul!!! :)

Svar: Självklart kan jag göra det, dock har vi inte åkt runt så mycket eftersom att vi åkte hit för att hälsa på släkten, så vi har ju liksom mest slappat på stranden och shoppat... Men jag kan be om lite tips från kusinerna :)
Melinda Padron

Till top