MELINDA PADRON - mode & träning

TAKE A SHOT FOR ME

- daily life, - dance, - pictures Permalink4

Gårdagen spenderades med min bästa Kajsa. Käkade gott och skrattade åt min sjuka bror så tårarna rann. Visste fan inte vart jag skulle ta vägen. Hängde över bordet och kämpade efter andan medan Kajsa gjorde detsamma on the floor. Snackade natten lång om allt och inget tills ögonlocken inte orkade hålla sig uppe längre. Kärlek till min bästavän.

Nu sitter jag hemma hos min prins och glor på os. Ska snart dra iväg till dansen och dansa loss. Bara tre dagar kvar till uppvisningen. Taggad till tusen. Senare ikväll blir det myskväll at my house med mannen min. Perfekt. Pöss pöss.
#1 - - emelie:

gud vad långt hår du har! :O
kram

#2 - - Anonym:

vilken dag är det du dansar? :)

#3 - - Anonym:

vilken dag är det du har uppvisningen? :)

#4 - - Emma Lannebrink:

Har märkt att det är VÄLDIGT många, som skriver ''får jag fråga en sak om dig och adhd'' eller ''förlåt om det är känsligt ämne, du behöver inte svara'' när dom frågar mig någonting.
Ni behöver inte be om ursäkt eller vara osäkra på att fråga, jag svarar jätte gärna på era frågor! Det är bland annat därför jag har bloggen :)

Om jag skulle må dåligt av att prata om adhd eller depression, så skulle jag inte gå ut med det på internet.
Så har ni frågor, FRÅGA PÅ! :D

Till top