MELINDA PADRON - mode & träning

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

- daily life Permalink5

HELLO GUYS! Nu har jag kommit hem från träningslägret i Gränna. Det var riktigt härlig. Bodde i fina stugor. Hade finfint väder (första dagen i alla fall). Körde massa fotboll. Åt galet goa glassar. Hade Hagis-kväll där jag skrattade så rösten försvann. En mysig helg med laget helt enkelt. Dock har jag haft världens huvudvärk hela helgen och värken är inte borta än. Det gör så jävla ont och pillerna vägrar att hjälpa. Blir tokig snart om det inte försvinner. Nu ska jag prata med min pöjk. Pöss pöss.
#1 - - Sofie:

När kommer du börja med outfits igen? :D

Svar: NU! Jag har velat göra det hur länge som helst, men har som sagt inte haft någon kamera på tre veckor, men nu har jag äntligen skaffat en ny kamera! Dock jobbar ju jag väldigt mycket och försöker hitta på saker efter jobbet med nära och kära så mycket som möjligt vilket resulterar till att jag inte får någon tid att plåta mina outfits. Men jag ska verkligen försöka bättra mig! Lovar!
Melinda Padron

#2 - - Anonym:

Kan inte du lägga upp bilder på din garderob och hur du har alla dina skor och smycken? :)

Svar: Jag har gjorde en video för ett tag sen där jag visade hur det såg ut i min garderob före och efter att jag hade rensat den (), men jag skulle kunna göra en helt ny video där jag visar hela mitt rum, d.v.s skogarderoben, klädställningen, smyckeskrinet. sängen m.m :)
Melinda Padron

#3 - - JOANNA:

sv. Hej sötnos! Jag använder mig av detta objektiv (http://www.netonnet.se/art/foto/objektiv/objektiv-canon/canon-ef50mm18ii/114859.4569/) TUSEN TACK FÖR DINA FINA KOMMENTAR. <3<3

Svar: Tack så mycket! :)Det var så lite så, säger bara sanningen <3
Melinda Padron

#4 - - SOFIA:

Hoppas du får en underbar dag fylld med glädje fina du! KRAM

Svar: Tack detsamma! Måste även säga att din blogg var riktigt härlig! Kram
Melinda Padron

#5 - - Amelia:

Snygg du är! Älskar din header :)

Till top