MELINDA PADRON - mode & träning

NO ONE IS TOO OLD FOR FAIRY TALES

- outfits Permalink0

// Old outfit // Tröja - H&M // Skjorta - Zara // Jeans - Cubus // Kilklackar - Dinsko // Smycken - Glitter & Bikbok //
Hello guys! Nu sitter jag äntligen i soffan hos min pojkvän efter en låååång dag. Drog ner till stan med honom innan jag skulle ha mina danslektioner. Fick med mig en hel del schyssta grejer, t.ex. ett par riktigt snygga shorts. Hel nöjd! Pussade honom hejdå och drog iväg till danslokalen. Var så otroligt trött, men försökte hålla energin uppe hela tiden så inte barnen skulle hänga på min trötthet. När båda lektionerna var slut var det bara att dra iväg på egen styrketräning. Riktigt skönt, känner mig faktiskt lite piggare. Great.
Nu blir det duschen och mys med min fina. Poz poz.
Till top