MELINDA PADRON - mode & träning

I TOOK A SHOWER IN THE RAIN

- daily life, - pictures Permalink0
Dagen har inte varit den bästa. Hamnade inte med någon av mina brudar i min nya klass, som tur var så har jag i alla fall Gustaf och Mr P. Fick skåp enda längst in. Gick från skolan till bt (är en liten bit) i ordentligt spöregn. En biljävel gav mig en rejäl dusch på vägen. Ett riktigt jäkla svin till chaufför rent ut sagt. Fyfan va dyngsur jag blev. Frös som en tok. Så fort jag kom innanför dörren bytte jag om till mina varmaste och skönaste kläder och lindade in mig i min nya gosiga halsduk. När jag träffa min fina bror lättade humöret. Tog fram kokboken och bakade lite chokladbollar med honom. Lycklig snubbe vart han kan man ju lugnt säga. Nu blir det movietime med godsaker och min drog: COCA COLA. Peace out.
Till top