MELINDA PADRON - mode & träning

MY GIFT IS MY SONG AND, THIS ONE'S FOR YOU

- daily life Permalink1
HEEEJ! Nu är jag äntligen hemma igen (eller det har jag vart sen elva igår, menmen). Jäkligt skönt att få sova i sin egna säng. Ännu skönare att kunna få sova ut en måndag eftersom att man har lov. Underbart. Helgen har varit mycket fin. Härliga dagar med la familia loca och härliga timmar av shopping. Nöjd tjej. Mycket nöjd tjej. Morgonen har bestått av sång och piano spelande. Lärt mig en ny låt vilket inte är helt fel. Men nu ska jag ladda över resten av bilderna får helgen som kommer komma upp lite då och då under veckan samtidigt som jag väntar på att Maja ska komma hit. Hon ska nämligen spendera natten här. Massa mys. Besos.
#1 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Åh så fint ditt hår är!

Till top