MELINDA PADRON - mode & träning

REPAT TILL KLASSKONSERT

- daily life Permalink4
Efter skolan blev det genrep till klasskonserten. Nästan alla har små saker på sina låtar som måste fixas. Känns ju lite sådär när själva klasskonserten är imorgon. Skulle vara så himla skönt om den var nästa vecka. Men det är bara att hoppas på det bästa. Jag och grabbarna stannade lite längre efter skolan och tränade på våran låt. Innan jag drog satte vi hela låten, så den känns ändå rätt säker. Skönt. Nu ska jag sätta mig och råplugga tills jag storknar. Jag vet att många av er är sugna på att se vad jag fick i födelsedagspresent. Men just nu har jag fullt upp med annat så jag har inte tid att sitta och ta kort på allt. Men de kommer upp någon gång i veckan. Lovar!
#1 - - ida lundin ♥:

hej melinda!



jag har en liten fråga till dig,

skulle du kunna sätta in som en enkel design som du har till mig?

självklart bara om du själv vill! :)

#2 - - ida lundin ♥:

sv; okej! tack så hemskt mycket!



och måste bara säga att jag älskar din blogg och din stil! :D

#3 - - carin:

VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA BILD? :O:O:O

#4 - - hanna ♥:

anmäl dig gärna till dagens blogg!



- allt bra med dig idag då? :)

Till top