MELINDA PADRON - mode & träning

KLASSKONSERT

- daily life Permalink0
HEY GUYS! Har precis kommit hem från våran klasskonsert. Därav min dåliga uppdatering. Men gud va kul vi har haft. Lite pirrigt va det väl eftersom att nästan alla nummer inte var helt klara. Men vi körde på ändå och när man väl kom upp på scen ville man bara stå där hur länge som helst och bara njuta. Så jäkla härlig känsla och stå framför en publik och visa vad man går för. På tal om helt annat så råkade jag tappa bort texten på holy diver i första versen, men istället för att vara tyst och se helt borta ut sjöng jag en del av andra versen istället. Det var ingen som märkte något i publiken så där lyckades jag rädda mig själv snyggt. Skönt. När jag och Hannes sjöng as long as you love me sjöng vi verkligen med kärlek (vänskaps kärlek) till varandra och vi lyckades få några vänner i publiken att gråta. Låter kanske konstigt, men det känns riktigt skönt. Då gick det ialla fall rakt in i deras hjärtan och det var det vi ville. Slut låten var thats what friends are for och den tillägnade vi speciellt till våran Saga som ska sluta efter skolavslutningen. Var riktigt sorligt och när låten var slut blev det lite gråtkalas. Kommer sakna henne så! Trots att inte låtarna var helt klara blev det en fin kväll med många känslor.
Kärlek till min underbara klass.


Till top