MELINDA PADRON - mode & träning

TIME TO SAY GOODBYE

- daily life Permalink1
Godmorgon godmorgon! Sov lite extra länge idag vilket var väldigt skönt. Dock var det lite mindre skönt att vakna upp med röda ögon och snorig näsa. Ska det aldrig försivnna?! Jag måste typ börja med att binda fast mina händer bakom ryggen när jag sover så att jag inte ska kunna klia mig i ögonen. Orkar inte gå runt med små röda ögon längre. Det enda positiva är att de brukar ha försvunnit tills jag ska till skolan. Okej, men slut snackat om mitt öga. Nu ska jag gå och krama mina spanska kusiner hejdå en sista gång. De åker ju som sagt hem idag, men vi kommer träffas snart igen så det känns inte så speciellt jobbigt att säga hejdå den här gången. Låter fel, men jag tror ni förstår hur jag menar. Ha en bra dag nu. Puss på er.


#1 - - Terese:

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

Till top