MELINDA PADRON - mode & träning

SVAR DEL 5!

- Q/A Permalink0

FRÅGA: anonym
vem är din allra bästa tjej/killkompis? :D

SVAR:
Jag har så himla många bra kompisar och jag har flera stycken som står mig väldigt nära och som jag kan lite på och som jag har hur roligt som helst med. Men dom som jag absolut har närmast mig av mina tjej vänner är nog Kajsa och Elin. Kajsa och jag har ju vart bästa vänner i ca. sju år och vi har alltid varit väldigt tajta. Vi har alltid grymt kul tillsammans och förstår alltid varandra bara genom att titta på varandra. Och jag och Elin är också väldigt bra vänner, vi har alltid grymt kul och jag litar på henne fullt ut, så himla skönt att prata med henne!

Min allra bästa killkompis om jag inte får säga Fabian är väl.... eller han skulle jag ju kunna säga för det är ju honom som jag verkligen vågar berätta allt för och som jag verkligen litar på upp till tusen och som jag alltid mår bra med. Men om jag nu inte får välja honom eftersom att han är min pojkvän så är det väl Oscar. Vi har ju som sagt känt varandra enda sen vi var små så vi känner varandra riktigt bra. Sen så är Oscar G och jag väldigt nära vänner också. Vi har känt varandra ett bra tag och han är en riktigt härlig kille! Sen så har jag ju massa andra kill kompisar och samma sak med tjejerna som byter jätte mycket för mig också!


FRÅGA: anonym
Har du bott i Sverige hela ditt liv eller har du flyttat från Spanien till Sverige? (:

SVAR:
Nej jag är född i Sverige och har bott här i hela mitt liv. Eller när jag var nio flyttade vi ner till Tenerife i ett halvår. Var hur underbart som helst. Minns det som det var igår. Då gick jag i skolan hemma. Min mami fick va min lärare, haha! Men hon klarade det bra. Och när vi var där var Martin nyfödd, så man skulle kunna säga att han är uppväxt i spanien. När vi kom hem igen var det massa snö ute och han såg helt livrädd ut. Han hade ju aldrig sett sånt, haha!


FRÅGA: anonym
vad har du för mobil ?

SVAR:
En samsung s5620.


FRÅGA: alice carlsson
Musik smak?

SVAR:
Jag lyssnar på lite allt möjligt. Men just nu lyssnar jag mest på lugna r&b låtar med t.ex. Bruno Mars, Trey Songs, Mario Vazquez m.m. Men något som jag inte kan lyssna på är t.ex. schlager låtar, dansbandsmusik!

FRÅGA: alice carlsson
Vad gillar du för mat?

SVAR:
Jag gillar det mesta. Mina favorit rätter är väl grillat, kebabtallrik, tacos m.m. Men jag hatar falukorv, jag får typ spykänslor när jag ätar det... Sen så är jag också väldigt känslig mot stark mat. Sånt som typ bara är lite starkt tycker jag är jätte starkt.


FRÅGA: anonym
Behöver du glasögon?

SVAR:
Nej det behöver jag inte. Alla i min familj behöver glasögon förutom jag och papi. Fast papi ser lite dåligt och han tycker att han ser mycket bättre när han använder mamis. Så det är väl bara jag som har riktigt bra syn.


FRÅGA: anonym
och har du någon gång använt färglinser?

SVAR:
Nej,


FRÅGA: Oscar Öhgren
Bästa minnet med mig..?

SVAR:
Gud, jag vet inte! Vi har så himla många minnen tillsammans. Men något som man aldrig glömmer är ju nyår 2008 (tror jag det va) när papi skulle tända en reket och det blev något fel så att den flög rakt mot mitt tak och sen så blev det världens smäll precis över oss. Både du och jag blev skit rädda och sprang ihop i varandras famnar medans Martin stod och typ grina bredvid oss, hahah!

Sen har vi ju en hel del minnen från sälen också. När du körde in i någon jävla skog där det bara var en massa lös snö så det tog tvär stop för dig så du ramla, och sen när vi skulle där i från ramlade jag i ett dike och jag kom inte upp x)

Ja, sen har vi en hel del till, men det kommer bli alldeles för långt att skriva ;)


FRÅGA: anonym
Hur lång är du?

SVAR:
165 cm


FRÅGA: anonym
Vilket namn skulle du vilja heta förutom Melinda?

SVAR:
När jag var liten och lekte lekar med min kusin skulle jag alltid heta Pamela. Det var mitt favorit namn och jag tror till och med att jag ville döpa om mig till det ett tag, men det var bara i en liten period. Men nu vill jag bara heta Melinda. Jag tycker om mitt namn för det är inte så jätte vanligt och jag tycker helt enkelt om det.


FRÅGA: sofie
Skäms du över något

SVAR:
Nej inte vad jag kan komma på.


FRÅGA: anni
favorit program?

SVAR: anni
90210!


FRÅGA: anni
gillar du tacos?


SVAR:
japp.


FRÅGA: anni
favorit film och sämsta film

SVAR:
Step up 2 och the hangover är två filmer som jag aldrig tröttnar på. Men sen de dåligaste filmerna jag har sett är väl the book of Eli, shutter island och king kong!


FRÅGA: josefine magnusson
vad har du för slagt musik & kläd -stil ? :D

SVAR:
Vad jag har för musikstil svarade jag på förut. Min klädstil, ja jag vet inte vad jag riktigt ska kalla det. Men jag följer ju modet och försöker alltid ha nytt och fräscht på mig. Jag gillar inte att t.ex bara gå runt i bara jeans och ett linne. Jag säger inte att det är fult med det, men jag känner mig så himla vanlig när jag har det på mig. Om jag ska ha det piffar jag till det med smycket, halsdukar och kanske fixar håret på något speciellt sett.


FRÅGA: CAAARIN
hur kan jag va så cool ? :D

SVAR:
För att du är med mig honey ;)


FRÅGA: CAAARIN
hur många människor finns det som du verkligen litar på och berättar allt för ?

SVAR:
Jag vet inte riktigt, men de flesta av mina vänner står mig väldigt nära och jag vet hur mycket jag kan lita på var och en. Vissa kanske jag inte "vågar" berätta allt för men jag berättar saker för dom också. Men dom som jag litar mer på berättar jag ju såklart mycket mer för.


FRÅGA: CAAAARIN
hur mycket skulle ditt liv förändras om jag flyttade ?

SVAR:
Jadu gumman, jag skulle sakna dig som fan! Jag vet inte riktigt hur mitt liv skulle förändras, det är liksom svårt att veta nu. Men jag skulle i alla fall sakna min galna och underbara vän väldigt mycket!


FRÅGA: CAAAARIN
gillar du bananer ?

SVAR:
Aaa fö fan :D


FRÅGA: CAAAARIN
tycker du att det är kul eller jobbigt när jag misstolkar allt du säger ? ;)

SVAR:
Nej, det är helt okej stumpan. Ibland så förstår jag varför du misstolkar det jag säger... ;)


FRÅGA: anonym
är "Lovisa" en kille elr tjej för de ser ju ut som en kille fast sen heter Lovisa? xP

SVAR:
Asså förlåt, men jag förstår mig inte på er som inte fattar att Lovisa är en tjej. Ni hör väl att hon har ett tjej namn och varenda gång jag skriver nåt om henne skriver jag alltid hon. T.ex. hon är så himla galen! Hur kan ni då fortfarande tro att hon är en kille? Okej, hon kanske har lite killigt utseende men man borde ju ändå fatta..

Till top