MELINDA PADRON - mode & träning

HEMMA!

- daily life Permalink0


Nu har jag äntligen kommit hem. Vi var kvar hos våra kompisar mycket längre än vad jag trodde. Men nu är jag i alla fall hemma och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag och Linnea pratade lite i fredags om att vi kanske skulle träffas idag, men hon har vart i småland på tävling så jag har inte fått tag på henne. Sen så funkar aldrig hennes mobil, så det är inte det lättaste direkt att få tag på henne kan jag ju säga...

Så just nu känner jag mig inte direkt på toppen humör, men vi får se hur min kväll blir. Jag kanske får tag på henne till slut, eller så träffar jag någon annan, eller så är jag bara hemma och tar det lugnt ikväll. Jag har ju som sagt hela lovet på mig att träffa folk, så jag dör inte direkt om jag inte gör nåt ikväll ;)

Till top