MELINDA PADRON - mode & träning

HEJ EFTER HUNDRA ÅR!

- daily life Permalink1


Mitt internet har strulat hela dagen så jag har inte kunnat blogga som ni kanske har märkt.
Papi ringde precis till bredbandsbolaget och dem sa att det har vart och är lite problem just nu så det kanske inte bara är våra datorer som är lite sega just nu? Aja nu ska jag berätta lite kort om dagen.

Idag har jag faktiskt mått bra hela skoldagen. Jag har inte haft något ont i huvudet, så det har vart riktigt skönt! Jag fick också reda på att mitt SO prov ska vara på torsdag istället och att svenska uppsatsen är uppskjuten en vecka. Först blev jag som ett åskmoln för att ingen hade sagt det till mig. Jag har liksom gått och vart skit stressad över det. Men efter lite kloka ord från Fanny N blev jag glad istället, haha du är bra du! På lunchen satt jag och pratade med massa härligt folk och älskling. Fast jag fattade inte ett skit av vad han och GD snackade om, men det gör man aldrig. Sista lektionen hade vi syslöjd och jag kom ganska långt på min kofta. Jag tror inte att det är så jätte mycket kvar så jag hoppas att jag blir klar med den innan jul.

Efter skolan drog jag hem och åt och tog det mest lugnt. Sen vid halv åtta drog jag och mami in till min sång lektion. Hon skulle va med och lyssna idag. Själv så tyckte jag inte att det gick så jätte bra eftersom att jag fortfarande har lite ont i halsen och är väldigt förkyld. Men hon sa att det var jätte fint.....

#1 - - Maja matildas kompis du vet :):

Ja jag vet vi hade också så och min pappa ringde också och dom sa att det var så i hela sörmland så det var inte bara eran dator :)

Till top