MELINDA PADRON - mode & träning

dålig uppdatering!

- daily life Permalink0

Sorry för att jag inte har bloggat på hela dagen, men jag har inte haft tid. Imorse försov jag mig så då hann jag inte ens sätta mig vid datorn. Sen har jag ju vart på jobbet hela dagen. Då har vi hållt på och märkt om massa grejer som vanligt. Men idag var det en jävla broms som flög runt oss hela tiden. Och jag som hatar kryp hade lite svårt att sitta still. Fast den var mest runt Jossan och Marcus. Ni skulle ha sett va graciösa dom såg ut när dom skulle döda den. Jossan stog och slog med våran rulle med etiketter som en galning och Marcus stog och vifftade med alla kroppsdelar han har, hahhah x)

Sen när jag hade jobbat klart åkte jag och papi och hämtade Fabian. När vi kom hem fick jag nästan byta om på direkten till mina fotbolls kläder för jag hade träning. Därför skrev jag inget inlägg när jag kom hem. Efter typ tio minuter av träningen började jag känna av i mitt ben igen. Gjorde skit ont efter att jag hade sprungit massa, hatar mitt ben! Vid hörnflaggan stod det en vatten spridare, och när träningen var slut sprang jag och Bella och badade i den. Vi var helt jävla genom blöta!


- Ja... ännu mer bilder från fotningen ;)

Till top