MELINDA PADRON - mode & träning

HISS&DISS!

- hiss&diss Permalink1



KICK OVERALL!
Jag börjar gilla dom här helkropps dresserna mer och mer. Tycker dom är sjukt söta och riktigt coola. Sköna borde dom också vara. Den jag har fastnat för mest är den rosa och jag har faktiskt tänkt på att beställa en sån. Den på bilden kostar 500 kr. Åååh vill ha nu!



FESTIVAL DAGARNA BÖRJAR PÅ ONSDAG!
Stor stor hiss på att festival dagarna börjar nu på onsdag. Det var var helt klart en av förra sommarens höjd punkter och jag känner på mig att det kommer bli minst lika bra iår! Ska försöka hinna gå så många dagar som möjligt och försöka träffa så många av mina vänner som möjligt där. Jag och Fabian ska gå på onsdag och vi ska träffa lite folk där och sen så ska jag gå med mina flickor Veronica och Elin någon dag också. Känner att det här kommer bli riktigt kul! Det ändå dåliga med det här är att min uppdatering kommer vara rikigt dålig under dom här dagarna... Men det får ni lida med.





ATT DET BARA ÄR TRE VECKOR KVAR PÅ LOVET!
Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort! Käns som om sommarlovet precis har börjat. Jag har så himla mycket mer som jag vill och ska göra. Och sen är det så himla många av alla mina vänner som jag inte har träffat och det är hemskt! Och jag vet inte hur jag ska hinna träffa alla innan skolan börjar. Ja jag vet, man kan va med dom också när skolan har börjat men jag vill ju ändå träffa dom någon gång på sommarlovet! Tur att festival dagarna börjar nu som jag skrev här åvan,  för då kommer jag säkert stöta på massa människor som jag inte har hunnit tröffa än.

#1 - - Sofia:

förlåt att jag frågar igen, men var ifrån krm den? :)

Till top