MELINDA PADRON - mode & träning

2010!

- pictures Permalink0




Startade året med att fira en grym nyår med Oscar och mina spanska kusinerna Hannah och Oscar,
blev riktigt lyckat!


Jag började dansa hos Sammi och det ångrade jag inte en sekund! (haha bilden)



Jag klippte mig och det blev skit kort och skit tunt och jag var skit arg!


Firade valborg med Fabian, Gustaf och Oscar!


Hade dansuppvisning med  Move yá


Jag fyllde fjorton!


Skolavslutning!


Sen firade vi att vi hade sommarlov hos Fabianälskling



Midsommarafton hos mina kusiner!


Jag solade i princip varje morgon i början av sommarlovet, var sååå skönt!


Hängde på hjortens med massa härligt folk!



Mina underbara kusiner från spanien kom hit och stannade i ca en och en halv månad hos oss, och vi hann göra en hel del galna grejer tillsammans!



Åkte till gothia med laget och hade en grym vecka!


Åkte ut till Fabians stuga med honom och hade en riktigt mysig helg tillsammans ♥


Hade mysiga tjejkvällar med brudarna!


Hade härliga och galna ute kvällar med goa vänner!


Gick på alla festdagarna!


Och på festivalerna!


Började skolan igen och tog skolkort!


Åkte till ullared och shoppade loss!


Hade härliga kvällar med hela gänget då vi var ute och åt och kollade på bio!


Hade rockkonsert med klassen, det var grymt!


var med på tematräningarna


Träffade några idoler med Carin


Hade en riktigt galen och rolig kväll med folk hos Ivan!


DANSADE, DANSADE OCH DANSADE!


Gick på idolfinal gerepet!



Hade lucia med klassen!



Firade att vi hade fått jullov hos Carin med massa härligt folk!


Hade en underbar jul med familj och släkt hos kusinerna!




Till top