MELINDA PADRON - mode & träning

HOS MAJA!

- daily life Permalink0
Nu har jag precis kommit hem till Maja efter en lång skoldag. Kändes som om den aldrig skulle ta slut.... Vi hade först matte och sen hade vi musik. Jag och Carin var gryma på piano! Efter det hade vi bild och lite senare hade vi fysik. Lars var på någon utbildning för att han skulle lära sig något (var på tiden), så vi hade en vikare i stället. Han var fett skön, speciellt enligt Maja. Sen hade vi lunch, och efter lunchen hade vi massa andra lektioner. Men nu har vi äntligen slutat.

Så nu ska jag och Maja ta något och äta och sen drar vi ner på stan. Sen vid åtta har jag solo sång. Så vi hörs väl senare eller
när jag har kommit hem från sången.



- Får bli en bild på några tuffingar från Majas klass i sexan, Fabian är den andra från vänster och sen är det charmiga Philip och Lucas ;)

Till top